سامانه پیام کوتاه

سامانه ارسال پیامک

سامانه پیام کوتاه

سامانه ارسال پیامک

پیوندها

برای مشتریان چه پیامکی ارسال کنیم؟

پنجشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۰۷ ب.ظ

هر روزه تعداد بسیاری جمله “من می خواهم در تجارت خود از بازاریابی پیامکی استفاده کنم. اما، باید چه پیامکی به مشتریان خود ارسال کنم؟” را از ما می پرسند. پس اصلاً نگران نباشید. شما تنها فردی نیستید که چنین احساسی دارد.

بیشتر مردم مفهوم بازاریابی پیامکی را درک می کنند و می دانند میزان خوانده شدن محتوای ارسالی شان بسیار بالاست. به همین خاطر سعی می کنند چنین آمارهایی را برای کسب و کار خود به دست آورند. اما زمانی که صحبت از جزئیات به میان می آید، ممکن است کمی سردرگم شوند. این موضوع هیچ اشکالی ندارد و کاملاً طبیعی است.

اگر می خواهید بدانید برای مشترکین خود باید چه پیامک هایی ارسال کنید، از نکات زیر استفاده کنید:

ارسال پیشنهادات هیجان انگیز همراه با تاریخ انقضا

شاید پیشنهادی که به مشترکین پیامکی خود می دهید فوق العاده باشد، اما اگر برای آن تاریخ انقضا نگذارید، مطمئن باشید آنگونه که باید نتیجه نمی گیرید. شما نمی توانید به مشتریانتان پیشنهاد بدهید و هیچ مهلتی برای اقدام آنها مشخص نکنید. مطمئناً مشتریان شما می خواهند از پیشنهاد فوق العاده شما استفاده کنند. اما، خب از طرفی بدون شما هم زندگی می کنند.

اگر پیشنهاد پیامکی شما هیچ مهلتی نداشته باشد، یا به عبارتی دیگر هیچ ضرورتی را به مشتریان القا نکند، مطمئن باشید که فراموش خواهد شد. و در نهایت شما می مانید و یک پیشنهاد عالیِ سوخته شده!

با اضافه کردن مهلت زمان به پیشنهادات به مشتریان خود حس فوری بودن را القا کنید، به این ترتیب آنها بدون معطلی دست به عمل خواهند شد. به مثال زیر توجه کنید:

با نشان دادن این پیامک نوشیدنی خود را مهمان رستوران ما باشید. فقط تا ساعت ۲۱ مهلت دارید!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی